Postępowanie do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Obwieszczenie zawiadamiające strony o wszczęciu postępowania zmierzającego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą "Przebudowa ulicy Słonecznej i ulicy Dobrawy w Pszczynie".
OŚ.6220.00021.2016 Pszczyna 2016.10.07
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Zawiadamiam na podstawie art.74 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. D.U. z 2016 r. poz. 353) w związku zart. 49 i 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (D.U. z 2016 r. poz. 23 ze zmianami), o wszczęciu, na wniosek Pana Łukasza Jordanek, pełnomocnika Gminy Pszczyna, postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia:
„Przebudowa ulicy Słonecznej i ul. Dobrawy w Pszczynie”
Informuję osoby, którym przysługuje status strony o możliwości zapoznania się z treścią wniosku oraz uprawnieniach wynikających z art. 10 Kodeksu postępowania administracyjnego, polegających na prawie czynnego udziału w każdym stadium postępowania, w tym wniosków prawie przeglądania akt sprawy, uzyskania wyjaśnień oraz do składania wniosków dowodowych w postępowaniu wyjaśniającym.
Powyższe dokumenty znajdują się do wglądu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Pszczynie Rynek 2 pok. 204 w godzinach pracy Urzędu.
Zgodnie z art.49 Kpa doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Źródło: www.pszczyna.pl